Samarbeta?

Vill ni synas här eller på min Huvudblogg?
Kontakta mig via E-post
Erikawilhelmsson@hotmail.com
Använder Blogger.
tisdag 8 mars 2011

Lyxiga plåtburkar 13/3


Jag hittade denna underbara tävlingen inne hos Fröken M. För att vara med i denna tävlingen ska man beskriva vad man gillar med lyxiga plåtburkar med minst 30 ord. Det känns som jag skulle kunna skriva minst 500 ord om vad som är så otroligt härligt med dessa burkar och känner man mig så förstår man varför. Jag älskar allt som har med sortering, förvaring, gruppering, indelning och ordning att göra. Detta är nog förmodligen för mitt liv är så kaotiskt och jag egentligen inte har någon som helst ordning. 
Att då istället för att lägga saker i gamla slitna skolådor som jag gör just nu, vad vore inte mysigare att förvara fina saker i lyxiga plåtburkar. Då kan ju även en hamster som jag som sparar och samlar på allt och inget få behålla mina prylar och låta dom ligga framme, fast dölja dom med snygga burkar. 

Jag har även önskat mig burkar och det finns med på Önskelistan. Men vad vore inte bättre än att vinna det också? Perfekt!!!

Min favoriter är dessa

W_600_kryddor
4 st kryddburkar. 6 cm i diameter x 13 cm höga.
Pris: 249 kr
W_600_minnen-svart-platburk-dixie-derriere-la-porte
Svart Minneslåda. 31 x 22 x 10 cm

Pris: 275 kr
W_600_original_original_derriere-la-porte-i-712
Godsaker burk. 18 cm i diameter x 21 cm hög

Pris: 225 kr 

Dessa plåtburkar/lådor/ önskar vi oss verkligen!
Dom finns hos

Vinnaren blev MIG!!! :)
Tjohoooooo
Tack Tack Fröken M!!!

1 kommentarer:

Malin sa...

okej :)vad skulle du rekomendera istället? Förutom frukt d =)

Välkommen!

Insamling till Cancerfonden