Samarbeta?

Vill ni synas här eller på min Huvudblogg?
Kontakta mig via E-post
Erikawilhelmsson@hotmail.com
Använder Blogger.
måndag 7 mars 2011

Smyckesskrin 12/3

 

Jag tävlar om ett smyckesskrin inne hos Johanna
Smyckesskrinet kommer från RikkeDesign

Motivering: Åh jag skulle verkligen vilja vinna denna för jag älskar att pyssla och mysa och forma och designa och skapa någonting! Det gör mig lugn och jag känner att jag gör någonting med mina dagar. Tiden räcker ju inte alltid till, men ibland måste man faktiskt ta lite tid och bara göra det man tycker om. Detta är en bra ursäkt för att sätta sig lite i ett eget rum, ta en andpaus och skapa:)

Vinnaren blev jag!!:)
Jag fick hem den idag och det verkar sååååå mysigt.
Nu gäller det bara att skapa sig tiden.
Tack Johanna!!

0 kommentarer:

Välkommen!

Insamling till Cancerfonden