Samarbeta?

Vill ni synas här eller på min Huvudblogg?
Kontakta mig via E-post
Erikawilhelmsson@hotmail.com
Använder Blogger.
måndag 7 mars 2011

Unikt må bra paket 20/3

 

Jag tävlar om ett paket som MansonDust plockat ihop unikt till oss läsare. 
Det är butiken Aromia som sponsrat med produkterna. 

Paketet innehåller: 
Lonka-Cappuccino. Fudge av äkta Lonka-kola smaksatt med Cappuccino. Rekommenderas att avnjutas tillsammans med en kopp nybryggt kaffe. 150g.

Doftljus 'Spa'. Ljus i ny trendig & vacker trekantdesign. Lång brinntid på hela 50 timmar! Doftljus med lugna & harmoniska dofter.

Kaffeburk 'Coffe pads'. Rund burk i silverfärgad plåt. Dekorerad med kaffemotiv. Lämplig att förvara vårt smaksattakaffe i 100g påsar i.

Toscakaffe.
Arabicakaffe av bästa kvalitet smaksatt med rostad mandel-arom. Bryggmalet. 100 g/påse.

Soulbar: Melon & Kiwi. Tvål med underbar renhetskänsla & bittersöt citrusdoft. Innehåller melon & kiwi samt essentiella oljor från grapefrukt och limefrukt.  Återfuktande & ger fastare hud.

Motivering: 
Jag skulle vilja vinna detta underbara paket för det innehåller allt som man behöver för en lyckad dag. Godis, Kaffe, Lukta gott, och bara massa fina må-bra saker. Detta skulle jag unna mig själv, en fredag, eller lördag. Ta några timmar och bara vara Jag. Slappna av. Ta ett långt bad. Dricka gott kaffe. Äta gott godis. Åh. Njuuutning.


0 kommentarer:

Välkommen!

Insamling till Cancerfonden