Samarbeta?

Vill ni synas här eller på min Huvudblogg?
Kontakta mig via E-post
Erikawilhelmsson@hotmail.com
Använder Blogger.
tisdag 11 oktober 2011

Underbar Jacka! Somewear. 18/10


 Så efter tre vintrar där det bara blir kallare och kallare har jag insett att en skinnjacka inte längre duger för att skydda mig mot den sjuka nordiska vinter vi får nu för tiden. Jag behöver något ordentligt och hittade som tur var denna underbara tävling som WWW.SOMEWEAR.COM anordnar.

Man har nu chans att vinna en av deras supersnygga nya jackor (värde 2000)!!Denna jacka har ju allt. Både snygg och ser också sjukt bekväm ut. Titta även på fickorna! Jag kommer inte ens behöva ha skötväska med mig överallt längre, jag kommer få plats med allt det nödvändiga där i. PERFEKT.

Snälla snälla, ge mig tur i denna tävling.
Ni ser ju på bilden ovanför, den passar ju mig helt perfekt!!!
Ser ni inte hur lycklig jag ser ut i den? :)

Här hittade jag tävlingen.

0 kommentarer:

Välkommen!

Insamling till Cancerfonden